Izzivam vas…

… da preberete moj malo drugačen post. Ampak vam obljubim, da je vredno branja 😉 Po mesecu dni, ko sem prišla domov, sem se odločila, da moram spremeniti svoje počutje in izgled. Prehrana in stres v šovu sta terjala svoj davek. Pomanjkanje energije, napihnjenost in pet kilogramov več. Predvsem prvo sem občutila kot najbolj problematično. Ker mi je Nejc, ki je mimogrede del vrhunske ekipe Postani & ostani FIT, že lansko poletje pripravil program prehranjevanja, nisem niti sekunde razmišljala, da ga pokličem, saj sem se z njegovo in Evino pomočjo, lažje psihično in fizično v šovu prebijala iz dneva v dan. Eva je bila tista, ki mi je predala znanje, da sem v težkih trenutkih in situacijah našla dušni mir. Na tako drastične spremembe v življenje se je vedno dobro pripraviti. Januarja sem se po nekaj letih zopet pričela aktivno ukvarjati s športom, s pametno vadbo z lastno težo, in spremenila način prehranjevanja. Cilja sta bila dva: preoblikovanje telesa, s pridobljeno težo po šovu, in boljše počutje. Ko je prva kriza mimo, si na konju, saj gre telo namreč tudi čez proces razstrupljanja. In vam povem, po dveh mesecih in pol sem to tudi dosegla. Saj veste, da stvari ne pridejo čez noč, da je za nekatere stvari potreben čas. Ko človek zna prisluhniti svojemu telesu in se odloči, da nekaj spremeni, ni poti nazaj. Ker svoje življenje spreminjaš na bolje, ker to občutiš in veš, da se lahko dotakneš zvezd.

To delim z vami zato, ker so Ustvarjalnice res dobre. Ker je ekipa vrhunska. Ker lahko dosežeš želen rezultat. Ker sta vztrajnost in trud vedno poplačana. Ker imajo celostni osebni pristop. Preprosto, ker so tam zate. Ker ugotoviš, da je v življenju vse mogoče. Vam povem še več? Ker izveš ogromno koristih informacij. Ker sem končno fit. In ker tempu, ki ga trenutno imam, z lahkoto sledim. Hkrati pa imam še polno energije za ostale stvari v življenju.

Da ne pozabim, če vam premami, da obiščete predstavitveno srečanje, ste srčno vabljeni v ponedeljek (24.), četrtek (27.) ali ponedeljek (31.) tega meseca ob 18. uri v Studio Eviana, v Industrijsko cono Trzin. Se vidimo!

 

Comments
One Response to “Izzivam vas…”
  1. Tatjana says:

    Oprosti, samo res ne vem, kaj je tako dobrega v Herbalifu. Od nekoga, ki se ukvarja s pripravo hrane pricakujem vec ozavescenosti.

Leave a Reply

