V zakulisju Kulinaričnega večera 3 Chefov.

Prejšnji petek sem ob eni uri popoldne prispela v Štefelinovo kuhinjo. Od četrtka mi je ostala priprava še ducat tortic in jabolčna pena. Kako se je vse skupaj pravzaprav začelo? Februarja sem obiskala Štefelinov kuharski tečaj in mu obljubila, da mu, ko se naslednjič oglasim na Gorenjskem, prinesem čokoladno torto. In sem jo res.  Še isto popoldne sem dobila povabilo, če bi zanj razvila moderno gorenjsko sladico. Od veselja sem skakala do vesolja in nazaj! Pustila sem svojo telefonsko  in čakala. Čakala in čakala …. Po dobrem mesecu in pol mi je ponudil priložnost, da za dotični večer 3 Chefov razvijem sladico. Izziv sem seveda z velikim navdušenjem sprejela. Zanimalo me je še, kakšno sladico si želi. Moderno, Gorenjsko, z lokalnimi in sezonskimi sestavinami. Hkrati mi je povedal, katere vse elemente mora imeti kompleksno sestavljena sladica. Pa sem se vrgla v raziskovanje gorenjske kulinarike. Najprej sem razmišljala o tortici z medom in ajdovo moko ter trobenticami in vijolicami, sladoledom iz kislega mleka, nato pa to idejo popolnoma opustila. Potem se je pojavila faza mirovanja in nekaj časa sem tavala v temi. Motivacija je vmes padla, ampak vse dokler nisem naletela na Bogataja, ki je rekel, da so na Bledu in v Radovljici kuhali štruklje s pehtranom in mlečno kašo s suhimi češpljami. Med je pa tako ali tako značilen za Gorenjsko. Po treh tednih razmišljanja sem razvila idejo o crumblu iz prosene kaše, moussu iz suhih sliv s kislo smetano in limoninim sokom, akacijevem kaviarju ter sladoledu iz pehtranovega sirupa, ki ga je posebej zame naredila Mirjam Grilc.

sladica1 To je bil šele začetek! Po posvetu z Urošem je bilo sladico potrebno nadgraditi, ji dodati še kakšen element. Mogoče žele, čokolado … In sem razmišljala naprej. Padla je ideja o omaki iz bele čokolade in jabolčni peni (naredila sem tudi pomarančno omako, ki pa nikakor ni pasala zraven), slivov mousse pa sem naredila v obliki tortice, s čokoladno podlago.

s2 blogTakšno sladico sva z Urošem po mojih recepturah naredila teden dni pred večerom. Predlagal je, da namesto okraska iz sladkorja naredimo medeni vafelj, jabolčno peno je naredil stabilnejšo in omako gostejšo, pehtranov sirup pa je skuhal sam, da je sladoled dobil zeleno barvo. Roko na srce, popravkov ni bilo prav veliko. Dobila sem potrditev, da zmorem in tako mi je pod mentorstvom Štefelina uspelo zasnovati moderno gorenjsko sladico in prekositi samo sebe!  sladicaIMG_3780

Foto: Cveto Sonc

Končna sladica: tortica iz suhih sliv s čokoladno podlago in medenim vafljem,

omaka iz bele čokolade, medeni kaviar, jabolčna pena, crumble iz prosene kaše in pehtranov sladoled.

In tisti petek sem skupaj z Uroševo prečudovito ekipo, Igorjem in Binetom preživela pol dneva.  Ni ga lepšega občutka, ko prideš pred zadovolj(e)ne in navdušene goste, ki si želijo še več takšnih večerov. Hvala Urošu za povabilo, Darji, ki mi je pomagala pri pripravi sladice in ne nazadnje celotni ekipi! Še nekaj fotografij, ki sem jih uspela narediti. Kaj veliko časa zanje namreč nisem imela. Sem bila preveč zaposlena s pripravo sladice, z izdelavo kaviarja z injekcijo za 70 ljudi (ja, potrpežljivost je lepa čednost), pomivanjem posode, platiranjem jedi, učenjem, timskim delom in ostalim bonbončkom, ki ti jih ponuja le kuhinja.

Dragi moji, ne pozabite, da je najpomembnejša sestavina ljubezen!

bled3

bled1

bled2

bled4

bled5

bled6

Comments
7 Responses to “V zakulisju Kulinaričnega večera 3 Chefov.”
  1. psihofiza says:

    Krasno! Neki čist posebnega! Priznam pa, da me najbolj zanima pehtranov sladoled 😉

  2. matjazz says:

    Freaking A! Congrats!!!

  3. matilda says:

    ti si pa na svet privekala z zlato kuhalničko. sem ziher,da ko tuhtaš in mešaš in okušaš nad tabo lebdi svetleča cukrna aura, ki diši po medu, travniku in še čem 😉

    zveni nadslastna kombinacija,in ko je pehtran vmes pa sem itak raztopljena.

Leave a Reply

