Ko zadiši iz Uroševe kuhinje.

Na današnji snežni večer se sladkam s pravkar pečenimi cimetovimi linškimi očmi z domačo jabolčno marmelado, srebam čaj in obujam spomine na preteklo soboto. Prejšnji teden sem se namreč udeležila kulinarične delavnice Chefa Uroša Štefelina. Kar razganjalo me je od radovednosti in komaj sem čakala, da z vsemi svojimi čuti posrkam čim več znanja, kar lahko. In sem ga res.  Skupaj s hišnima kuharjema Jonom in Majo smo pod taktirko Uroša skuhali kosilo s štirimi hodi. Pa ne samo to. Naučila sem se filirati ribo, pravilno skuhati rižoto, mimogrede, mi  smo jo delali s suhimi tepkami in hrenom, kako speči  roastbeef s hrustljavo skorjico do medium rare, kako na ponvi speči file ribe in hkrati obdržati hrustljavo skorjico, kako čim bolj uravnotežiti jedilnik in še in še. Spekli smo tudi račja jetra ter kruh s popraženo šalotko in pehtranom. V zvezek sem si pridno zapisovala Urošove modrosti, imela napeta ušesa, predvsem pa veliko spraševala. Uroš ubrano koraka s krasno ekipo, iz njegove kuhinje pa diši po harmoniji, ustvarjalnosti, znanju in pozitivni energiji. Ko boste na Bledu, toplo priporočam obisk!

In kaj smo skuhali? Za prvi hod marinirano bohinjsko zlatovčico s pomarančami in limonino omako, sledile so hišne testenine, polnjene s kranjsko klobaso in radičevo kremo, za glavno jed telečji hrbet, kuhan v lastnem soku s šalotkino omako, cvetačnim pirejem, zelenino kremo in kuhanim korenjem, celoto je zaokrožila čokoladna tortica z jagodnim sorbetom. S sommelierjem Damirjem pa smo skrbno izbrali vina za k vsaki jedi. Kar smo skuhali, smo na koncu tudi pojedli. Med hodi sem kukala v kuhinjo in lovila še zadnje bonbončke izpod rok Uroša in njegove ekipe. Velik poklon vsem skupaj.

P.S. Če se sprašujete, kaj dela Napo v Chefovi kuhinji, naj povem, da sta v soboto zvečer pripravila Valentinovo večerjo po moško. Po odzivih sodeč je bilo vrhunsko in božansko. Pokukajte še v večerno dogajanje.

blog077

blog078

uros_in_napo

blog084

blog095

blog097

blog094

blog096

Comments
One Response to “Ko zadiši iz Uroševe kuhinje.”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] in jabolčna pena. Kako se je vse skupaj pravzaprav začelo? Februarja sem obiskala Štefelinov kuharski tečaj in mu obljubila, da mu, ko se naslednjič oglasim na Gorenjskem, prinesem čokoladno torto. In sem […]



Leave a Reply

