Sobotna ustvarjalna delavnica.

blogban2

blogban3

Prejšnji petek mi torej ni uspelo narediti mering, sem pa zato ponovila vajo v soboto, v Bazilikinem Bistroju. Mama Bazilika ima namreč nepogrešljiv kuhinjski pripomoček za meringe pa ventilacijsko pečico in, najpomembneje, ustvarjalno sproščeno delovno vzdušje. Velikanske meringe so še kako uspele! Take s kakavom in cimetom. Ko je v soboto Darja mesila testo za pite, pekla kruh, jajčka iz pečice, rezala pršut, miksala smoothije in stiskala pomaranče, sva s Polono, ta super kul Frišno,  imeli ustvarjalno delavnico. O najini delavnici več naslednjič, tokrat le nekaj fotografij Darjinega veganskega bananinega kruha s pekan orehi, ki sem jih to isto soboto uspela škljocniti. Sem povedala, da ga, poleg ostalih dišečih sladkih in slanih dobrot, dobite v Bistroju?

blogban1

Comments
9 Responses to “Sobotna ustvarjalna delavnica.”
  1. frišna says:

    …jaz se danes že cel dan matram s fotkanjem* in neskončno pogrešam tvojo strokovno rokco

  2. matilda says:

    naj še vsaj 5 strani navodil prebere;)…je rekla ena, ki še prviih pet ni!
    tvoje kokosove kepice so doživele premijero:)

  3. matilda says:

    čili!

Leave a Reply

