Veganske kepce in vse ostalo.

Sem razmislila in se odločila, da pričnem pisati v jeziku, v katerem se počutim najbolj domače. Bolje bo tako.

Naj tokrat začnem z vsem ostalim in zaključim s kepicami. Ko je človek že več kot teden dni primoran ostati med štirimi stenami, skozi okno pa drevesa spreminjajo svojo barvo kot bi se jim nekam mudilo, poskušaš početi čim več zanimivih reči. Nekaj dni mi že paše, tudi samota, potem se pa vse skupaj že počasi vleče. Lahko bi brala študijsko literaturo, ampak mi ta trenutno še smrdi. Tako me na delovni mizi čakajo štirje veliki kupi knjig. Bodo pač morali še malo počakati, da pridejo na vrsto.

Zdi se mi, da že vsaj tri leta zbirateljsko kupujem kuharske revije, čeprav roko na srce, v tej mali deželi ne premoremo ene res kvalitetne. Naši južni sosedje imajo eno tako fino Dobro hrano – za prste obliznit že ob samem listanju. Tako mi ob naši ponudbi ne preostane kaj veliko. Čarobni okusi so največkrat na mizi, pa tudi Krasen tek se tu pa tam znajde. Pospravljene po velikosti in kronološko urejene. Kakor koli že, prva ima vsako leto natečaj za Naj piškot leta. Letos sem se opogumila tudi sama in pridno ustvarjam svoj prvi piškotarski recept. Prva runda je že padla, a jih moram še izboljšati. Ker bi želela, da so kepce bolj mehkejše, moram pogruntati tisto pravo sestavino, ki bo to ustvarila. Poleg tega, da jih pečem kakšno minuto manj, seveda. Jim bom poskusila dodati banano in malo kokosovega mleka. Ko bo to to, spišem recept.

V njih se skrivajo kokosovo maslo, pirina moka, rjavi sladkor, korenček, datlji, kokosovi ostružki in ovseni kosmiči.

Do konca desetega me čakata še težko pričakovano sladko razvajanje in članek o Bressonovem odločilnem trenutku. Mesec bo prekratek in dan bo zopet imel premalo ur. Nič novega. Oktober se mi kljub vsemu zdi krasen in lep. Upam, da tudi vam.

 For a competition Cookie of the year I’m creating my first cookie recipe. That’s first round of them. Because they turned out to be a little hard, I need to find an ingredient that will make them softer (and less baking). Thinking about a banana and coconut milk. So far, this vegan balls are made of coconut butter, brown sugar, spelt flour, carrot, dates and oatmeals. Stay tuned for the improved recipe. See you around!

Leave a Reply

